Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 8 Μαΐου 2016

Έβγαλε στο youtube την διακοπή της κύησής της. Έχουμε ξεπεράσει τα όρια;

Θέλησε να πει σε άλλες γυναίκες πως δεν είναι μόνες... Και έτσι αποτύπωσε σε βίντεο όλη την εμπειρία από την διακοπή της κύησής της

Η συζήτηση των ημερών είναι και θα είναι το βίντεο που ανέβασε στο Υοutube η 25χρονη Emily Letts. Αν και το βίντεο έχει ανέβει από τον Μάρτιο, το θέμα μόλις βγήκε στην δημοσιότητα και αναμένεται να πάρει τεράστιες διαστάσεις.
Η ίδια ασχολείται ούτως ή άλλως (και πριν την εμπειρία της) με τη συμβουλευτική πάνω σε θέματα διακοπής κύησης, με λίγα λόγια προσφέρει ψυχολογική υποστήριξη σε κοπέλες που θέλουν να ρίξουν το μωρό τους, όπως λέμε την καθομιλούμενη. Θεωρεί δικαίωμα της κάθε γυναίκας να προχωρήσει σε έκτρωση εφόσον δεν είναι έτοιμη να γίνει μητέρα. Χαρακτηριστικά γράφει ότι «η διακοπή κύησης είναι απλά ένα βήμα στην αναπαραγωγική μας ιστορία» και συμπληρώνει ότι 1 στις 3 γυναίκες έχει κάνει/θα κάνει κάποια στιγμή μια διακοπή. Σ’ όλες αυτές αφιερώνει το βίντεό της.
Προσωπικά το βίντεο με άφησε με ένα σφίξιμο στην καρδιά. Είμαι από τις «τυχερές-προσεκτικές» (βάζω και το τυχερές, γιατί καμιά φορά πραγματικά είναι θέμα τύχης/ατυχίας) που έμεινα έγκυος μόνο όποτε το ήθελα. Δεν έχω εμπειρία διακοπής κύησης και μετά από αυτό το βίντεο νιώθω ακόμα πιο τυχερή που δεν έχω. Έχω όμως φίλες που το έχουν περάσει και θα έλεγα ότι μόνο μία είναι εντελώς ok με αυτό. Σε μία εποχή που οι εφηβικές εγκυμοσύνες ολοένα και αυξάνονται, αναρωτιέμαι αν το βίντεο της Emily Letts κάνει τα πιτσιρίκια να πιστέψουν ότι «η διακοπή κύησης είναι παιχνιδάκι«. Γιατί σαν διαδικασία μπορεί στις μέρες μας να είναι ένα τσακ μπαμ (Θεε μου, πόσο ωμά ακούγονται αυτά, όταν είσαι πλέον μητέρα), αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μένει κανείς με ένα ψυχολογικό τραύμα. Αν όχι όλες, οι περισσότερες.
Το βίντεο της Letts μου έδωσε την αίσθηση ότι κοροϊδεύει την ίδια τη φύση. Έμεινα έγκυος; Δεν πειράζει, σε λίγα λεπτάκια ούτε γάτα ούτε ζημιά. 
Δεν είμαι από τις γυναίκες που «μισούν» όσες έχουν κάνει έκτρωση. Ξέρω ότι είστε πολλές που δεν αντέχετε την σκέψη. Έτσι ήμουν και εγώ. Πριν κάνω παιδιά! Περίεργο ε; Θα περίμενε κανείς ότι ένας υπέρμαχος των αμβλώσεων θα ήταν αυτός που θα άλλαζε γνώμη αφού έκανε παιδιά και όχι το αντίθετο. Και όμως… Έχοντας πια δικά μου παιδιά και γνωρίζοντας πόσο σημαντικό είναι να μεγαλώνουν πλάι σε γονείς που τα λατρεύουν, μπορώ πια να κατανοήσω μια γυναίκα που λέει «Όχι, δεν είμαι έτοιμη. Είμαι μικρή. Δεν θα τα καταφέρω» ή «Με παράτησε… Δεν μπορώ να το κάνω μόνη μου…» και να την δικαιολογήσω. Ίσως και για το ίδιο το έμβρυο να είναι η καλύτερη επιλογή. Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι κατανοώ τα τεράστια ποσοστά, ειδικά σε νεαρές ηλικίες. Προτιμώ χίλιες φορές να μαθαίνουν οι πιτσιρίκες και οι πιτσιρίκοι από νωρίς πώς να αποφύγουν μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, παρά να φτάνουν σ’ αυτή τη λύση. Στη δε χώρα μας, τα νούμερα είναι τρομακτικά. Και όχι, δεν μπορώ να τα αποδώσω όλα στο «Κατά λάθος» και στο «Προσέχαμε, δεν ξέρω πώς έγινε», ειδικά από μεγάλους ανθρώπους. Κάποια ναι, μα όλα όχι.
Τέλος πάντων, ερχόμενη πάλι στο επίμαχο βίντεο (που δεν ξέρω και αν θα μείνει για πολύ ακόμα αναρτημένο στο Youtube), θα πω ότι ΔΕΝ μου αρέσει. Δεν πιστεύω ότι είναι μια τόσο χαχαχα χοχοχο διαδικασία όπως την έκανε να φανεί η Letts.
Και τελικά, αν και η ίδια έχω τόσο μεγάλη σχέση με το internet, δεν ξέρω αν υπάρχουν τελικά πράγματα που δεν έχουν θέση ούτε καν σ’ αυτό.
Εσείς τι λέτε;
Είχατε εμπειρία διακοπής κύησης; Πιστεύετε ότι ένα τέτοιο βίντεο θα σας είχε βοηθήσει τότε;
Ζητώ την ψυχραιμία σας στα σχόλια. Ας κάνουμε μια όμορφη συζήτηση!
Υ.Γ. Μεταξύ μας, εως και fake μου κάνει το βίντεο. Αλλά και ψεύτικο να είναι, δεν είναι αυτό που με ενδιαφέρει.

 Δείτε το βίντεο


 Πηγή: eimaimama.gr


Αντιδράσεις:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes