Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 6 Μαΐου 2016

Και οι νονοί έχουν ψυχή!


Γειά σας υπέροχες μανούλες! Να χαίρεστε τα μπουμπούκια σας! Εγώ δυστυχώς δεν είμαι ακόμη μανούλα, αλλά είμαι πνευματική μανούλα! Γράφω με αφορμή κάποια κείμενα που διάβασα σχετικά με παράπονα για νονούς και νονές, εγώ βέβαια είμαι απ’ την άλλη πλευρά… Αυτή της νονάς που έχει παράπονα! Δεν είμαι γαιδούρα, αλλά έχω παράπονααα… Και αν δε τα πώ σε σας, που θα τα πω;
Είμαι νονά λοιπόν ενός υπέροχου μπόμπιρα, τον λατρευω και με λατρευει! Οι γονείς του με ζήτησαν για κουμπάρα, τους παντρέψα και βάπτισα και το αστέρι μου με τρομερή χαρά και καμάρι. Είμαστε στην ίδια ηλικία με τους γονείς. Η κουμπαριά μας κρατάει γενιές και γενιές… Ήμουν απλόχερη σε όλα, στο γάμο και στη βάπτιση, είμαι μπατιράκι, μια είμαι σερβιτόρα και δύο άνεργη… Αλλα ήθελα να ευχαριστηθούν πολύ τα πάντα σ’ αυτές τις όμορφες στιγμές της ζωής τους!

Το παράπονό μου είναι οτι πάντα τρέχω εγώ γι’ αυτούς! Το παιδί είναι 5 χρονων, πηγαίνω πάντα Χριστούγεννα, στη γιορτή του, στα γενέθλια του, Πάσχα και όποτε μπορώ. Πάντα φορτωμένη με αγάπη, όρεξη, χαρά και δώρα. Ποτέ μα ποτέ δεν έδειξαν όμως να νοιάζονται για μένα. Μένουν σε χωριό κοντά στην πόλη μου, είναι ευκατάστατοι, με μισθούς, σπίτια, χωράφια, ζώα κτλ. Ποτέ δεν μου είπαν »Κουμπάρα, πάρε ενα δωράκι για την γιορτή σου, πάρε 1 τριαντάφυλλο απ’ τον κήπο (έστω)»
Δε θέλω να πείτε οτι κοιτάω να κερδίσω υλικά… αν είναι δυνατόν!!! Δεν θέλω δώρα!!! Θέλω να δώ εκτίμηση… οτι με σκέφτονται και μένα… Να με πάρει το μικρούλι μου και να μου πει ένα »Νονά τι κάνεις, σήμερα στο σχολείο έμαθα αυτό» ή να μου πει ένα τραγουδάκι! Κάτι να δω και απο αυτούς ρε παιδιά! Δηλαδη δώρα κάνουμε μόνο στις φίλες μας και στους συγγενείς; Και η νονά που έρχεται πάντα φορτωμένη; 3 φορές ζήτησα από τη μαμα του να μου δώσει μια ζωγραφιά του και τις 3 έφυγα με τα χέρια άδεια..
Θα συνεχίσω να επισκέφτομαι το μωρό μου για όσο ζω και όταν μεγαλώσει λίγο ακόμη, θα είμαι ακόμη πιο δίπλα του, σε οτι με χρειαστεί. Αλλά είμαι απογοητευμένη.. Μόνο έγω θα πάω να τους δώ και μόνο εγώ παίρνω τηλεφωνο. Άν δε κάνω εγώ κάτι, αυτοί πουθενά!
Και κάτι τελευταίο: μαθαίνουμε στα παιδιά μας τον πραγματικό ρόλο του νονού; Και τελικά ποιός είναι ο ρόλος του νονού; Να κάνει τον Άη Βασίλη; Πόσα παιδάκια κοιτάνε τον νονό στα χέρια και δεν ξέρουν καν ποιός είναι στην πραγματικότητα; Είναι κ αυτός άνθρωπος! Και αν έχουμε κάποια παράπονα θα πρέπει πρώτα να κοιτάμε και εμείς αν είμαστε εντάξει μαζί του. Θα πρέπει να υπάρχει αγάπη και εκτίμηση και από τις 2 πλευρές…
Ούτε οι νονοί να βαπτίζουμε και να εξαφανιζόμαστε (ας μη βαπτίζαμε καθόλου), αλλά ούτε οι γονείς να τα περιμένουμε όλα απ’ τον νονό. Εξάλλου σε ποιά νορμάλ σχέση δίνει μόνο ο ένας;
Λίγη εκτίμηση και στον άνθρωπο που μας βάπτισε το παιδί δε βλάπτει… Ειδικά τέτοιους δύσκολους καιρούς!
νονα Αγγελικη


Αντιδράσεις:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes