Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 5 Απριλίου 2016

Bullying στον… παιδότοπο! Ακουσα να φωνάζουν τον γιό μου «χαζό»...

Γράφω την ιστορία για να ζητήσω τη γνώμη σας και τη γνώση σας…
Ενα ωραίο απόγευμα αποφασίσαμε να παμε με τον 3,5 χρόνων γιοκα μου στον κλασικό παιδοτόπο που πηγαίνουμε!! Μέχρι ένα σημείο όλα καλά! Κάποια στιγμή παρατηρώ ένα παιδάκι μεγαλύτερο να τον σπρώχνει. Λέω «ντάξει, τυχαίο«. Μετά από λίγη ώρα πάλι τα ίδια… Πάω κοντά, λέω στο παιδάκι «Μωρέ μην τον σπρώχνεις, εσύ είσαι μεγάλος και φοβερός, ο δικός μου είναι μικρούλης, παίξτε μαζί«. Κάθομαι πάλι. Περνάει κανα πεντάλεπτο, ξαναβλέπω σπρωξιές. Ξαναπάω κοντά, δε μιλάω, να δω τι παίζει… Τον έσπρωχνε, τον τράβαγε και τον ενοχλούσε, ενώ είχε πάρει και άλλα τρια παιδάκια «μαζί του» στην «ομάδα» που πείραζαν τον γιο μου. Φαίνονταν τουλάχιστον δυο χρόνια μεγαλύτερα. Εχω αρχίσει και φορτώνω… Ο δικός μου εχει στριμωχτεί σε μια φουσκωτή ρόδα και δεν παίζει άνετα. Δεν κυκλοφορεί στον υπόλοιπο «φουσκωτό χώρο». Σε κάποια στιγμή τα ακούω να τον λένε χαζό. Με φωνάζει ο γιος μου «μαμά, με λένε χαζό»


«Αγάπη μου, δεν είσαι καθόλου χαζός, είσαι πανέξυπνος, μη δίνεις σημασία στο τι λέει το παιδάκι«
Φαινόταν στενοχωρημένος.
Αφού έβλεπα οτι δεν σταματάει η ιστορία και αφού βγήκε ο δικός μου κλαψουρίζοντας «μαμά με χτύπησε και πόνεσα» (γκρρρρρρρ) ξαναπάω κοντά και με αρκετά έντονο τόνο λέω στο άλλο παιδάκι: «Στο είπα μια φορά με το καλό, δε σταμάτησες, σε άφησα λίγη ώρα να δω που θα πάει το πράγμα και δε σταματάς. Την επόμενη φορά που θα σε δω να ενοχλείς τον γιο μου θα τσακωθούμε. Μπορείς να σταματήσεις να τον χτυπάς και να τον σπρώχνεις;»
Και τι μου λέει;
«Θα σταματήσω αν δεν παίζει εδώ!«
Ε ρε γλέντια!
«Αγόρι μου εδω είναι παιδότοπος και θα παίζει όπου θέλει, κατάλαβες;«, άρχισα να φωνάζω πλέον. Τσουπ! Σκάει μούρη μπαμπάς απο το πουθενά, καθόταν αρκετά παραπέρα και κάπνιζε άνετος!
´Ερχεται και μου λέει:
– Τι έγινε εδώ;
– Τι να γίνει; Εδώ ο γιος σας πειράζει το παιδί μου.
– ´Ελα μωρέ, παιδιά είναι. Θα τα βρούνε.
– Τον σπρώχνει, τον τραβάει, τον χτυπάει και τον λεει χαζό εδώ και μια ώρα!
(Και εδώ αρχίζει ο καυγάς!!!)
Κι εσένα τι σε βάλανε εδώ; Επιστάτη; (Με ύφος που προκαλεί τα άπειρα χαστούκια)
Ω ρε μάνα μου… Από κει και πέρα ομολογώ πως δεν ειμαι σίγουρη για το τι ειπώθηκε… Σκόρπια πράγματα του στυλ «αν τις μάζευε τις σφαλιάρες ο δικός σας γιος θα λέγατε τα ίδια;» «Ε δεν εχουν και τόσο μεγάλη διαφορά ηλικίας, 5 είναι ο δικός μου» (άσχετα που φαινόταν αρκετά μεγαλύτερος απο τον δικό μου). Ειλικρινά δεν θυμάμαι τι μπορεί να έλεγα, τα νεύρα είχαν χτυπήσει κόκκινο.
Κάποια στιγμή τον πήρε το γιο του και φύγανε.
Η ερώτηση δεν είναι αν το πιάνεις το άλλο παιδάκι και το κάνεις κόμπο, ούτε αν είχα δίκιο που φώναξα, ούτε αν πρέπει οι γονείς να μπλέκονται σε τέτοιου είδους καυγάδες. Ούτε το κράξιμο στο μπαμπά που είχε χεσμένο και ανεξέλεγκτο το παιδί του με ενδιαφέρει πλέον! Αυτο που θέλω να μάθω είναι:
Πως αντιμετωπίζουμε το παιδι μας αν πέσει θύμα bullying; Τι λέμε; Πώς του ανεβάζουμε την αυτοπεποίθηση; Πως μπορεί ένα παιδάκι 3,5 χρόνων να μη δίνει σημασία;
Να σημειώσω πως όταν έφυγε από τον παιδότοπο εκείνο το παιδάκι, τα άλλα έπαιζαν κανονικότατα και φιλικότατα με τον δικό μου.
Ουφ! Help!


Πηγή:  eimaimama.gr


Αντιδράσεις:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes