Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 23 Απριλίου 2016

Το γλυκό μου εφηβάκι!


Είναι κοινό μυστικό, πως το να μεγαλώνεις το εφηβάκι σου, είτε κορίτσι είναι είτε αγόρι, ε… δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα… Ας μην κρυβόμαστε.
Εκεί που θέλω να σταθώ όμως, είναι στα Θετικά της συγκεκριμένης ηλικίας.
ΕΦΗΒΟΣ
Στην συγκεκριμένη χρονική περίοδος της ζωής του, νοιώθω πως οικοδομώ, πως χτίζω μια σχέση ζωής. Νοιώθω πως πραγματικά είμαι ο άνθρωπος,  που γεφυρώνω , στηρίζω και υποστηρίζω  το πέρασμά του από την παιδική του ηλικία, στην ενηλικίωση.                           Και οφείλω να είμαι πολύ προσεκτική σε αυτό…
Πάμπολλες, καθημερινά ατέλειωτες συζητήσεις για όλα τα Θέματα Παγκοσμίου ενδιαφέροντος, για τα οποία καλούμαι να καταθέσω  την άποψή μου  τεκμηριωμένη και με λογικά, κατά την γνώμη μου, επιχειρήματα. Λογικά είπα; Χμμμμμ…. Ακόμη και αυτά, οφείλω  να τα υπερασπιστώ, αλλά και να του εξηγήσω  γιατί  τα θεωρώ  λογικά!!!!!
Αντιλαμβάνομαι τώρα, περισσότερο από ποτέ, το πόσο σημαντικό ήταν τα λόγια μου, αλλά περισσότερο οι πράξεις μου κατά την παιδική του ηλικία, έτσι ώστε τώρα να έχω μπροστά μου ένα εφηβάκι,  που σέβεται τον συνάνθρωπό του, τον συνομιλητή του, είναι γενναίος, ειλικρινής, δυνατός, κι ένας πραγματικός ιππότης στις σχέσεις του με το αντίθετο φύλλο. Δεν κρύβω μάλιστα, πως στο σημείο αυτό, συγκινούμαι  και σαν μαμά και σαν γυναίκα… Περπατώ, σκέφτομαι και μονολογώ: Ότι σπέρνεις, θερίζεις.
Βλέπω το μικρό μου σποράκι, να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα και νοιώθω πραγματικά Υπερήφανη…
Έχει ενσωματωθεί πλέον στην  καθημερινότητα, η δραστηριοποίησή μας σε κοινά ενδιαφέροντα. Ακούμε την ίδια μουσική, βλέπουμε ταινίες κοινού ενδιαφέροντος, ξεφυλλίζουμε  μαζί περιοδικά, σερφάρουμε  στο Internet, κάνουμε μαζί περίπατο, λέμε φοβερά και τρομερά αστεία και πολλά, πολλά άλλα, εξίσου ενδιαφέροντα και συνάμα ευχάριστα.
Το κερασάκι στην Τούρτα όμως, είναι όλα αυτά τα σπουδαία νέα που καθημερινά,  μου μεταφέρει με το δικό του μοναδικό, φρέσκο, πικάντικο και συνάμα δροσερό τρόπο από όλο τον Κόσμο… Νέα ακούσματα, Νέες απόψεις, Καινοτόμες  Ιδέες, αλλά και πραγματικά εύλογους προβληματισμούς, που ουδέποτε είχα σκεφτεί…Κι εκεί νομίζω πως είμαι εγώ, που χρειάζομαι Μαθήματα Ζωής….
Είναι πολλές επίσης εκείνες οι φορές, που το μόνο που θέλει, είναι να είμαι εκεί, χωρίς να μιλώ. Μόνο να είμαι εκεί… Να συναντιούνται οι ματιές μας… Κι εκεί καταλαβαίνω πραγματικά, πως τα μάτια μιλάνε περισσότερο από ποτέ…
~Την περίοδο αυτή την βιώνω έντονα. Θέλω να την βιώσω έντονα. Θέλω να είμαι δίπλα του. Γιατί πολύ απλά, θέλω να εξακολουθήσω να είμαι Δίπλα του και στην ενήλικη ζωή του….~
Και αυτή τη στιγμή,  βρίσκομαι ακριβώς πάνω σε αυτή τη γέφυρα… Στη γέφυρα που ενώνει την παιδική ηλικία με την ενηλικίωσή του… Άραγε θα τα καταφέρω;
Ε, ναι λοιπόν θα τα καταφέρω… Θα τα καταφέρω, αν βάλω κι εγώ λίγο νερό στο κρασί μου, αν κι εγώ θυμηθώ τα δικά μου Εφηβικά Χρόνια… Κι επειδή ακριβώς θυμάμαι με κάθε λεπτομέρεια τα χρόνια αυτά, δίνω βαρύτητα στο να του τα Ομορφύνω , ώστε η Εφηβεία του να είναι μια όμορφη, εποικοδομητική, δημιουργική  περίοδος της ζωής του!!! Γίνομαι κι εγώ Επαναστάτρια κι ακολουθώ το ρεύμα της Εποχής  με το Γλυκό μου Εφηβάκι, για το Γλυκό μου Εφηβάκι!!!


Πηγή momsclubmagazine.gr


Αντιδράσεις:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes