Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο, 2 Απριλίου 2016

Είμαι μητριά, μα πιο πολύ… μαμά!

Είμαι μητριά, μα πιο πολύ… μαμά!

Με λενε Γεωργια, ειμαι 29 ετων πλεον και εχω δυο κορες 12 και 10 χρονων… Eιμαι η φυσικη μαμα τους, τις λατρευω και με λατρευουν.
Oι κορες μου εχασαν την βιολογικη μαμα τους, όταν ηταν 3 και 5. Δυστυχως ή ευτυχως δεν την γνωρισαν. Και το ευτυχως το λεω, γιατι ηταν μια γυναικα (από ότι λενε ολοι), η οποια ειχε φοβερο κομπλεξ με την καθαριοτητα, σε σημειο να χτυπαει τα παιδια, εάν αγγιζαν το τζαμι, εάν πετουσαν κατι, εάν γενικα εκαναν κατι αλλο εκτος από το να αναπνεουν. Η μεγαλη μου κορη θυμαται καποια πραγματα, που δυστυχως από ότι βλεπω θα τα θυμαται για παντα, γιατι δεν ηταν καλα και σωστα.
Θυμαμαι την πρωτη μερα που ηρθα και με ειδαν, παρουσιαστηκα σαν μια φιλη της θειας τους, που μενει στην πολη (μενουμε σε χωριο). Και με εφερε ο μπαμπας τους, για να μην κατεβει η θεια τους κατω στην πολη… Με κοιταζαν περιεργα.. Παρατηρησαν ότι το κινητο μου το κρατουσε ο μπαμπας τους, παρατηρησαν ότι ο μπαμπας τους μου εβαζε φαγητο, παρατηρησαν πως με κοιταζε ο μπαμπας τους… Μετα από καιρο μου ειπαν ότι καταλαβαν ότι ημουν με τον μπαμπα τους..! Όταν εγινε αυτό ηταν 8 και 10 χρονων.
Εκεινο το βραδυ λοιπον, κατσαμε, φαγαμε και μετα ο μπαμπας τους με κατεβασε στο σπιτι μου.
Την επομενη μερα η μεγαλη αδελφη του αντρουλη μου, μου ειπε να ερθω να φτιαξουμε κουλουρακια. Ηρθα και εγω.. Οι μικρες ηταν με την γιαγια τους και εγω γνωρισα την μεγαλη αδελφη, που πλεον είναι και η καλητερη μου φιλη. Μετα κατεβηκαμε κατω στην γιαγια να δω και τις μκρες. Όταν με ειδαν χαρηκαν απιστευτα.. Δεσαμε αμεσως… Παιξαμε μαζι, συζητησαμε και δωσαμε ραντεβου με τις μικρες να ξαναερθω και να μην χαθω όπως ολες οι φιλες της θειας τους. Ε και εγω αυτό εκανα! Μετα από δυο μερες, Ανασταση, ηρθα εδώ στο χωριο να τα περασουμε μαζι. Θα περνουσαμε και το Πασχα μαζι!
Ηρθα λοιπον την ημερα της  Αναστασης με το βαλιτσακι μου. Ο αντρας μου ηταν αφαντος, μας αφησε να γνωριστουμε με τις μικρες! Ε και εμεις δεν ξεκολλησαμε. Ηταν και το πρωτο βραδυ που κοιμηθηκα σπιτι τους, σπιτι μας πλεον. Το πρωι οι μικρες ηρθαν και ανεβηκαν πανω μου να με ξυπνησουν (ειχα ηδη ξυπνησει αλλα το επαιζα κοιμισμενη), παιξαμε στο κρεβατι… Σηκωθηκαμε, ντυθηκαμε και πηγαμε στο εξοχικο για το Πασχα.
Περασαμε τελεια! Με ακουγαν και δεν ξεκολλουσαν από πανω μου..!! Ακομα δηλαδη δεν ξεκολλανε.
Ειχαμε λοιπον βαλει ένα στοιχημα με τις μικρες: ότι εάν είναι καλες και δεν αρρωστησουν μεχρι την ημερα του Πασχα, θα εμενα για παντα κοντα τους.
Αυτές το σκεφτηκαν. Ερχεται λοιπον μια στιγμη η μικρη, εκει που τρωγαμε.. και μου λεει  »Αληθεια Γεωργια, ποτε θα φερεις τα πραγματα σου; Και που θελεις να κοιμασαι, στο δικο μου κρεβατι ή στης Φροσως μας;»
Το ακουνε ολοι και μενουν… Βαζουν τα γελια.. και αυτό ηταν. Τις περνει ο Μπαμπας και τις παει μια βολτα.. και τους πιανει την κουβεντα.. τους ρώτησε πώς θα τους φαινοταν να μενω εδώ και να «διωξουμε» την γιαγια και την θεια από το σπιτι, να πανε στο δικο τους και πλεον να ειμαστε οικογενεια…
Φυσικα ξετρελαθηκαν και τους αρεσε πολύ! Μολις γυρισαμε στο σπιτι μας, πηραν τα πραγματα μου και τα πηγαν μεσα στο δωματιο του μπαμπα… Και πηραν τα πραγματα της θειας και της γιαγιας και τα ανεβασαν πανω. Εγω με τον μπαμπα  ειχαμε παει για ένα καφε, για να τα πουμε.. και να δουμε τι θα κανουμε απο εδώ και περα.
Δεν μπορειτε να φανταστειτε την εκπληξη ολων όταν εκαναν αυτά οι μικρες μας!
Δεν θα πω ότι δεν τις μαλωνω. Εννοειται ότι και θα τις μαλωσω και θα φωναξω όταν με βγαζουν εκτος οριων. Όμως ειμαστε μια οικογενεια! Πλεον με φωναζουν μαμα και ειδικα τωρα περιμενουν και την αδελφουλα τους, κατι που το ζητουσαν από την αρχη σχεδον!!
Το μοτο μας είναι ένα: »ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ!» Ολοι ειμαστε ισοι σε αυτό το σπιτι και υπαρχει πολλή αγαπη! Με προσεχουν και τις προσεχω πολύ!!!
Αυτό που θελω να πω είναι ότι τιποτα δεν είναι δυσκολο σε αυτην την ζωη! Στην αρχη πιστευα ότι είναι βουνο και ναι είναι, αλλα δεν είναι απροσπελαστο! Όλα θελουν θεληση και αγαπη και η αγαπη είναι αυτή που ενωνει… Τα παιδια καταλαβαινουν αν τα αγαπας ή όχι. Καταλαβαινουν τα παντα! Εάν δεν τις αγαπουσα, δεν θα ημασταν ετσι!!!
Ναι ειμαι, μια Μητρια, η οποια όμως ειμαι πιο πολύ Μαμα! Κατι το οποιο είναι υπεροχο! Απλα καποιες φορες στεναχωριεμαι που δεν τις γνωρισα νωριτερα… Θα ηταν ακομα καλυτερα!


Πηγή:  eimaimama.gr


Αντιδράσεις:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes