Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

Το μόνο που ήθελα ήταν να δώσω αγάπη σε ένα δεύτερο μωρό… Η ιστορία μου πονάει…


Είναι 12.30 το βράδυ και νιώθω απελπισμένη και τόσο εγκλωβισμένη σε ένα άδειο και ταλαιπωρημένο σώμα. Στις 02 Μαρτίου διέκοψα την κύηση μου. Κυοφορούσα ένα υπέροχο και ζωηρό κοριτσάκι. Την απόγνωσή μου τη διαβάσατε εδώ.
Μου συμβαίνουν διάφορα μανούλες και ειλικρινά χρειάζομαι την βοήθειά σας. Έχω ανάγκη με κάποιον να τα μοιραστώ….
Το μόνο που ήθελα ήταν να δώσω αγάπη σε ένα δεύτερο μωρό… Η ιστορία μου πονάει…Όλα όμως από την αρχή, σε σύντομη (όσο γίνεται) ιστορία.
Με τον άντρα μου είμαστε χρόνια μαζί, από τα 26 μου. Ήθελα μέχρι να 33 να έχω δύο παιδιά. Χωρίς να είμαι βλάσφημη, λένε ότι κάποιες φορές όταν κάνεις όνειρα, ο Θεός γελάει.
Εν ολίγοις, μετά διάφορες προσπάθειες, καταλήξαμε στην εξωσωματική όπου με την πρώτη αποκτήσαμε το φανταστικό αγοράκι μας, και όταν εγώ αισίως έγινα 36 ετών.
Τρία χρόνια μετά, με εμβρυομεταφορά κατεψυγμένων εμβρύων (ίδιας «ηλικίας» με το παιδί μου), και ενώ όλα ήταν καλά, ο γιατρός με έβαλε να κάνω αμνιοπαρακέντηση. Τρεις μέρες  πέρασαν μέχρι να μου πουν τα «μαύρα» αποτελέσματα. Μικροελλειματικό σύνδρομο 1p36. Το μωρό, εάν κατάφερνε να γεννηθεί θα είχε χιλιάδες προβλήματα. Διακοπή κύησης στην 22η εβδομάδα με φυσιολογικό τοκετό. Πόνος, πόνος, πόνος και μόνο πόνος. Έκλαιγα ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ μόνη μου, στο αυτοκίνητο πηγαινοερχόμενη στη δουλειά, για μήνες…. Πολλούς μήνες. Έχασα στιγμές πολύτιμες από το 3χρονο αγοράκι μου. Ήμουν παρούσα και απούσα ταυτόχρονα…. Και πέρασε ο χρόνος έτσι. Συνηθίζεις. ΠΟΤΕ δεν ξεχνάς.
Ενάμιση χρόνο μετά, μία απρόσμενη εγκυμοσύνη.. Χαρά και ελπίδα που ναυάγησαν γρήγορα. Παλίνδρομη κύηση και απόξεση στην 9η εβδομάδα.
Μέσα μου να βρίσκω δικαιολογίες για να μην ξανατολμήσω για δεύτερο παιδί. Να προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι « δεν βαριέσαι…. Θα κοιτάξεις την καριέρα σου», μιας και είχα και προτάσεις από μεγάλο όμιλο. «Δεν βαριέσαι, το παιδί σου θα έχει περισσότερα». Η καρδιά και η αγκαλιά μου όμως χωράνε παραπάνω από ένα παιδί. Θέλω… θέλω τόοοοσο πολύ.
Το αφήνω για λίγο πίσω, σκεφτόμενη και τα τρία κατεψυγμένα έμβρυα που έχουν μείνει. Γιατί μανούλες μέσα μου φοβάμαι, φοβάμαι τοοοόσο πολύ μην βιώσω πάλι την απώλεια. Λες και το ήξερα, λες και η τύχη μου φύλαγε το χειρότερο.
Μένω έγκυος χωρίς να το έχω στο μυαλό μου πέρυσι, τέλη Αυγούστου.
6 εβδομάδες μετά, με  όλα τα συμπτώματα της εγκυμοσύνης, έχω τρομερή άρνηση να κάνω τεστ . Πάω απευθείας για χοριακή (δεν πήγαινε άλλο) και βγαίνει 12.500. Αντί για να χαρώ, πανικοβάλλομαι.  Φοβάμαι και μόνο αυτό. Μέσα μου όμως ελπίζω…
Ανά δύο εβδομάδες με βλέπει ο καινούριος γιατρός μου και όλα πηγαίνουν τέλεια.
Είχα αποφασίσει εννοείται να κάνω αμνιοπαρακέντηση και ο γιατρός (επειδή όλα ήταν τέλεια) ήθελε να την κάνω σε μεγάλη εβδομάδα για να αποφύγουμε  πιθανή αποβολή.
Έτσι κάνω νωρίτερα την ariosa (αίματος που ανιχνεύει τις βασικές τρισωμίες, 13, 18 & 21). Βγαίνει αρνητική και ηρεμώ για τα βασικά… Πόση άγνοια είχα….
Μετά τη β επιπέδου γίνεται και η άμνιο. Σημειωτέον ότι ο γυναικολόγος μου και ο υπερηχογραφιστής μας θεωρούσαν υπερβολικούς με τον άντρα μου που θέλαμε και άμνιο.
Τα αποτελέσματα αργούν από το καθιερωμένο 3μερο-4μερο και αυτό γιατί το κέντρο γενετικής επαλήθευε το μαύρο αποτέλεσμα «Τρισωμία 21 σε μωσαϊκισμό σε ποσοστό 10-15%).  «Λυπούμαστε πολύ που σας τυχαίνει πάλι σύνδρομο!!!!». Σκοτάδι….
Είμαι στην 22η εβδ και ο «κορυφαίος» γενετιστής μας ενημερώνει ότι «το παιδί μπορεί να κρατηθεί, αλλά θα έχει σίγουρα κλινικά ευρήματα, πχ μαθησιακές δυσκολίες και άλλα που συνδέονται με το Down που δεν μπορούμε να γνωρίζουμε. Μην κάνετε τίποτα εάν δεν βγει και η καλλιέργεια αμνιακού υγρού που κρατάει 2 εβδ».
Κάνουμε μαγνητική εμβρύου και όλα βγαίνουν τέλεια. Συμβουλευόμαστε και άλλο γενετιστή. Το αποτέλεσμα «Λυπάμαι που δεν σας βοήθησα. Είναι μη χαρτογραφημένο». Στέλνουμε τα αποτελέσματα σε Αμερική και Αγγλία και μία από τα ίδια. Από Αμερική μας είπαν ότι είναι τεράστιο το ρίσκο να κρατηθεί.
Δύο εβδομάδες μετά τα αποτελέσματα της καλλιέργειες έβγαλαν πολύ λίγα κύτταρα «καθαρά» αλλά το ποσοστό τους είναι μη ενδεικτικό. Παρασκευή προ 3μερου Καθαράς Δευτέρας και στις 09.00 το βράδυ, ο «κορυφαίος» γενετιστής που με έχει αντιμετωπίσει μόνο ως νούμερο στα στατιστικά του,  με στέλνει για επαναληπτική άμνιο για να εφαρμόσει και άλλες δύο μεθόδους.
Πέντε μέρες μετά και ενώ έχω κλείσει έναν ακριβώς μήνα από την πρώτη άμνιο, τα αποτελέσματα βγαίνουν σχεδόν τα ίδια. Ο γενετιστής είχε συμβουλευτεί το μεγαλύτερο κέντρο τρισωμίας 21 στον κόσμο (στη Γαλλία) και μας είπε «Για να σας διευκολύνω στην απόφασή σας, τα πράγματα ΔΕΝ είναι γκρι, είναι ΜΑΥΡΑ».
Δεν σας το κρύβω. Προσευχόμουν δυνατά στην Παναγία κάθε μα κάθε μέρα, και ήλπιζα (πίστευα) ότι θα άκουγα κάτι άλλο. ΓΙΑΤΙ;;;;;; Γιατί αυτό το άλλο, το καλό αποτέλεσμα δεν ήρθε ποτε;;;;
Ο γενετιστής μας καθυστέρησε, μας παραπληροφόρησε και είχαμε ελπίδες, μας χειρίστηκε σαν στατιστικό στο κέντρο του.Το να διακόπτεις κύηση στην 27η εβδομάδα είναι κάτι παραπάνω από οδυνηρό. Είναι ένας Θάνατος. Ένα ξερίζωμα χωρίς περιγραφή. Και μετά… Ενοχές… Ενοχές…. Ενοχές και αυτό το ρημάδι, το αναπάντητο «ΓΙΑΤΙ»…
Ο πόνος από την καισαρική τομή που έπρεπε να γίνει αφόρητος. Ο πόνος της ψυχής μου απέραντος.
Η κορούλα μου, ίδια ο γιόκας μου (μου είχαν πει ότι δεν θα έμοιαζε με παιδάκι down).
Τώρα, ένα μήνα και κάτι, προσπαθώ να αναρρώσω με βοήθεια ψυχοθεραπείας.
Σωματικά είμαι ράκος. Δεν περίμενα τόσο μεγάλο πόνο στην καισαρική.  Έντονο «σαμαράκι» πρησμένο (πάνω και κάτω από την τομή) που πονάει. Πότε θα περάσει; Πείτε μου μανούλες….Γιατί τουλάχιστον δεν μπορώ να έχω σωματική αποκατάσταση;;;
Πότε θα νιώσω καλύτερα;;;
Πρέπει εκτός από ψυχικά να πονάω και σωματικά ΤΟΣΟ πολύ; Έχω και ένα παιδί να στηρίξω….
ΔΕΝ αντέχω… Πνίγομαι…. Βοήθεια… Το μόνο που ήθελα ήταν να δώσω αγάπη. Γιατί έπρεπε να λάβω τόσο πόνο; ΓΙΑΤΙ;
Μαμά Χριστίνα
[divider]
Έχεις μια απορία, μια ερώτηση, μια ιστορία;
Μπορείς να τη στείλεις στο eimaimama@gmail.com


Αντιδράσεις:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes