Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα, 9 Μαρτίου 2015

Ζήλεια για το νέο αδελφάκι. Πώς νιώθει το παιδί? Διαβάστε το αποκαλυπτικό κείμενο.

Ηλίας 3.5 χρονών
 Και
Κώστας 3 χρονών

- Εδώ άσε, δεν είμαι καλά
- Τι έγινε; Έλα να γκρεμίσουμε κανα πύργο. Έλα ο Μακης μολις τον εφτιαξε, παμε να τον γκρεμισουμε, δεν κρατιεμαι μονο που τον βλεπω
- Άσε με σου λέω, δεν θέλω, θέλω να τα σπάσω όλα και αν συνεχίσεις θα αρχίσω να κοπανάω και σένα
- Ώπα, τί έγινε ρε συ; Σε εχω κοψει τελευταια εισαι μεσα στα νευρα
- Οι γονείς μου έφεραν στο σπίτι αυτό το μικρό πράγμα από το νοσοκομείο και έχουν γίνει τα νεύρα μου τσατάλια
- Ωχχ, τι, αδερφακι και καλα; Έχω ακουστά και απο άλλους για αυτή τη φρίκη
- Ναι ρε συ. Τα νεύρα μου. Αυτό ουρλιάζει, όλοι τρέχουν αμέσως πανικόβλητοι να το κάνουν να ηρεμήσει. Φωνάζω στα λέγκο μου, που πάντα η μαμα μου φώναζε μαζί μου και γελάγαμε,αμαν πως κανεις ετσι κανε ησυχια, κοιμάται το μωρο δεν καταλαβαίνεις;
- Ωωω πακέτο
- Ναι, η μάνα μου μια ζωή είναι κουρασμένη, και όταν επιτέλους ξεκολλάει αυτο το πράγμα απο πάνω της, και την έχω ολοδική μου για να παίξουμε όπως παλιά, μου λέει να την αφήσω λίγο ήσυχη να ξεκουρασεί και είμαι μεγάλος και πρέπει να καταλαβαίνω
- Είσαι μεγάλος; Πότε μεγάλωσες;
- Δεν μεγάλωσα ρε φιλε, πας καλα κι εσυ; Το ίδιο είμαι, για τη μανα μου μεγαλωσα σε μια μερα, λες και ειμαι σουπερ ηρωας αλλα χωρις να θελω να ειμαι
- Ωχ λες να σε πεταξουν εξω να πας να μεινεις μονος σου;
- Ετσι νομιζω, δεν με θελουν, θελουν μονο το μωρο. Εχει πιασει και το χώρο στο κρεβατι τους και εγω δεν χωράω, ειμαι μεγαλος λεει να κοιμαμαι στο δωματιο μου
- Πωπωπω, ειναι σαν να εισαι παλιο παιχνιδι και να σε εχουν βαρεθει και να θελουν μονο το νεο παιχνιδι
- Ακριβως. Σου λέω, δεν την παλευω. Κάνω μλκς, κατουριεμαι απανω μου, φοραω πιπιλα, θελω να με ταιζουν, κανω κι εγω το μωρο, σαν ηλιθιος σου λεω, μπας και παρω κι εγω λιγο προσοχη
- Τι να κανεις κι εσυ, ότι μπορεις, Κανε και κακα απανω σου, τα μωρα κανουν κακα
- Το άλλο, που μονο το μωρο παιρνουν αγκαλια κι εγω ξαφνικα ειμαι πολυ βαρυς;;
- Πωπω τι ειπες τωρα!! Και ειναι ωραια η αγκαλια, ειδικα οταν εχεις κουραστει και νυσταζεις
- Ναι, και το άλλο;; Που πρεπει να το αγαπαω λεει και ειναι το αδερφακι μου και ειναι μικροτερο;; Και με βαζουν σαν ηλιθιο φωτογραφιες να καθομαι διπλα του και να χαμογελαω; Δεν το θελω ρε φιλε, μου πηρε τη μαμα μου, τον μπαμπα μου, και θελουν να το βαλουν και στο δωματιο μου
- Στο δωματιο σου;;;;; Τι;;; Εκει που εχεις τα παιχνιδια σου;;;;
- Ναι, δεν παει αλλο
- Τι θα κανεις;
- Θα το σκοτωσω. Το βρηκα. Θα παρω τα τουβλακια και θα το κοπαναω στο κεφαλι, οπου βρω.
- Καλη ιδεα. Να πετυχαίνεις καλα
- Ναι μωρε, δεν κουνιεται αυτο πολυ δεν θα μου ξεφυγει. Θα παρω τον αρκουδο και θα τον κοπαναω με δυναμη.
- Τελεια,έτσι θα εχεις μπαμπα, μαμα, μονο δικους σου
- Α καλα, οταν τον βλεπω κολλημενο στη μανα μου και η μανα μου δεν εχει χρονο για μενα, τοτε που ειμαι τοσο θυμωμενος θα τον διαλυσω. ΡΕ συ δεν καταλαβαινεις, θα με πεταξουν εξω, δεν με θελουν πια, θα με δωσουν
- Ναι ναι, η αληθεια ειναι οτι δεν σε χρειαζονται πια, οπως τα σπασμενα Playmobil που πεταω στα σκουπιδια ή τα δινουμε καπου
- Θα με δωσουν λες;;;;Θα με πετάξουν στα σκουπιδια;;;
- Δεν ξερω
- Φοβαμαι ρε συ πολυ, πολυ φοβαμαι. Αν δεν υπηρχε αυτο θα ηταν ολα τελεια. Θέλω τη μαμα μου και το μπαμπα μου ρε συ, δικοι μου ειναι, μονο δικοι μου, θελω να με βλεπουν και να χαιρονται οπως παλια, θελω να παιζουν μονο μαζι μου, θελω οταν θυμωνω να ερχονται να με ηρεμουν οπως παλια, θελω να ειμαι μοναδικος για αυτους, θελω να μου λενε οτι εχω δικιο που αισθανομαι ετσι, δεν θελω να νομιζουν οτι ειμαι μεγαλος, δεν ειμαι, θελω να μην με πιεζουν να αγαπησω αυτο το πραγμα δεν το θελω, θελω να περνανε χρονο μονο με μενα, να με παιρνουν αγκαλια, να κοιμαμαι μαζι τους οποτε θελω και να παιζω οπως θελω.
- Κουραγιο φιλε, σκοτωσε το να τελειωνεις
- Αυτο θα κανω
- Αντε παμε να γκρεμισουμε τον πυργο του μακη;;
- Ναι παμε, που εισαι ευχαριστω που με ακους και με καταλαβαινεις
- Ελα μην αρχιζεις τα σαλια
- Που είσαι ρε μεγάλε;;
Και καπως ετσι θα ελεγαν τα τριχρονα πως αισθανονται οταν ερχεται το νεο μωρο. Πραγματικα νιωθουν οτι απειλειται η ζωη τους. Θελουν προσωπικο χρονο, δεν ειναι μεγαλα παιδια ξαφνικα, ειναι νηπια με αναγκες ιδιες οπως και πριν γεννηθει το μωρο, ειναι απολυτα φυσιολογικο να ειναι επιθετικα και να μην θελουν το μωρο, να μην τα πιεζουμε να το αγαπησουν, να το σεβαστουν, θελουν αποδοχη των ασχημων αυτων συναισθηματων τους να νιωσουν ασφαλεια, θελουν παιχνιδι μαζι, υπνο μαζι, θελουν συνδεση και κουβεντες προσωπικες για το ποσο μοναδικα ειναι για σας.


 
  Σου άρεσε; Κοινοποίησε το.
 
 Άκου και μένα μαμά


Αντιδράσεις:






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Facebook Themes